האם נתניהו השווה את פינוי עמונה לפינויו מבית ראש הממשלה?

    אחרי בחירות 99' בהתראה אפסית, פשוט סילקו אותי ואת משפחתי מהבית בבלפור. ככה, עם כל החפצים, פשוט נזרקנו לרחוב. נאלצנו ללכת לשרתון פלאזה
    דוד קורצוייל No Comments on האם נתניהו השווה את פינוי עמונה לפינויו מבית ראש הממשלה?

    ברק: "הייתי שם. לקח לו ששה שבועות לארוז ולפנות. קשה? הגיע הזמן לפעם שנייה" • תושבי עמונה: "הדברים שפורסמו רחוקים מהמציאות, והם עיוות של שברי דברים שאינו משקף את השיחה ואת רוח הפגישה"

    נתניהו צילום: לשכת השרה רגב
    אחרי בחירות 99' בהתראה אפסית, פשוט סילקו אותי ואת משפחתי מהבית בבלפור. ככה, עם כל החפצים, פשוט נזרקנו לרחוב. נאלצנו ללכת לשרתון פלאזה
    12:47
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on היסטוריה: טראמפ חוזר בו מפתרון שתי המדינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתון ידיעות אחרונות פרסם הבוקר תמליל משיחתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם תושבי עמונה שעל פיה גילה נתניהו קהות חושים ואמר להם "אני מבין מה זה לאבד בית. אחרי בחירות 99' בהתראה אפסית, פשוט סילקו אותי ואת משפחתי מהבית בבלפור. ככה, עם כל החפצים, פשוט נזרקנו לרחוב. נאלצנו ללכת לשרתון פלאזה, זו תחושה נוראית".

    על פי הדיווח של הכתב אלישע בן קימון בעיתון "תושבי עמונה ההמומים ניסו לענות ואמרו "בכל זאת, אדוני ראש הממשלה, זה קצת שונה", אבל נתניהו השיב: "זה קשה, קשה מאוד" כך אליבא דידיעות.

    מי שקפץ על המציאה הוא האיש שפינה את נתניהו מהבית – אהוד ברק : "איבד את זה לגמרי. 'נעקר מהבית'? בקולות הבוחר. הייתי שם. לקח לו ששה שבועות לארוז ולפנות. קשה? הגיע הזמן לפעם שנייה" כתב האיש בטוויטר.

    ממטה המאבק עמונה נמסר בתגובה לפרסום בידיעות אחרונות: "בניגוד לדברים שפורסמו, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הפגין זלזול או אטימות כלפי כאבנו,
    להיפך: ראש הממשלה גילה אמפתיה אמיתית ורצון כנה לסייע ככל יכולתו כדי להקל על הכאב והצער בהריסת בתינו. הדברים שפורסמו רחוקים מהמציאות, והם עיוות של שברי דברים שאינו משקף את השיחה ואת רוח הפגישה".



    0 תגובות